Oldalak

2013. április 21., vasárnap

Prologue

Rachel a nevem. Mostanában eléggé érthetetlen a helyzetem, leginkább MEGMAGYARÁZHATATLAN. Néha csak egy rémálomnak veszem az egész szitut, de nem sikerül, mert úgy érzem, sosem fogok felébredni. Örökre itt ragadok. Ez olyan, mint egy horrorfilm, vagy mint például azok a boszorkányos sorozatok. Először alig bírta felfogni az agyam, hogy hova kerültem és, hogy mit tett az édestestvérem, aki igazából a legjobb barátnőm is. Volt egy olyan titka, amiről senki, de senki nem tudott... Mindent elmondtunk egymásnak. Viszont neki volt egy sötét titka, ami több titokra nyúlott. Igazából, először tényleg csak egy álom volt, de nevezzük látomásnak, vagy előrejelzésnek. Eddig nyugalmas volt az életem, emberi hibákkal, és emberi GONDOLKODÁSSAL. Most már olyat tudok, amiről szinte senki nem tud. Nem gondoltam, hogy majd pont ennyi év után ilyenbe gabalyodhatok bele, mert a beszédek szerint hamarabb is tudhattam volna meg ezeket, ha Amelia hamarabb beavathatott volna. Alvar akarta így. De még mindig nem értem ezt az egészet... Hogy a fenébe létezhet minden élőlény, amit az emberek kitalációnak gondolnak? De, nem csak ez az egy kérdésem van. Ezernyi kullog a fejembe, és ha egyre többen lesznek, belefogok őrülni ebbe az egészbe. Nem én lennék az első, aki meghalna az átmeneti 1 év során, miközben félig kitalált lény vagy, félig pedig ember... Olvasd el a történetem, ha te is kíváncsi vagy, és nem csak én, mert ez nem egy tündérmese Happy Enddel ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése